شناسهٔ خبر: 21405 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علاقمندان به شرکت در دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب عجله کنند

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی گفت: دومین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب طبق زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود و امکان تمدید مهلت ارسال آثار وجود ندارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ محمد الهیاری معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی گفت: دومین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب طبق زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود و امکان تمدید مهلت ارسال آثار وجود ندارد.

الهیاری افزود: با توجه به تجربه موفق برگزاری اولین دوره این جشنواره و استقبال مخاطبان، دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور کتاب از 17 خرداد 93 فراخوان و کار اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: تاکنون هنرمندان 48 کشور با 500 اثر با موضوعات اعلام شده در فراخوان از جمله: کتاب، کتابخانه، همه کتاب بخوانیم، کتاب خوب بخوانیم، کتاب بخریم، با کتاب بزرگ شویم، کتاب های دیجیتال و کتابخانه بسازیم آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند که پیش بینی می شود این تعداد تا پایان مهلت ارسال آثار از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء چشمگیری داشته باشد

الهیاری زمان اندک باقی مانده تا پایان مهلت ارسال آثار را یاد آور شد و از هنرمندان درخواست کرد تا آثار خود را تا پایان وقت اداری روز شنبه 15 شهریورماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به نشانی: info@booktoon.ir ارسال نمایند و این زمان به دلیل کثرت آثار رسیده قابل تمدید نیست.

وی در خصوص سطح کیفی آثار و هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره گفت: در حال حاضر هنرمندان مطرحی در این دوره از جشنواره شرکت نموده اند که در این میان می توان به لوییس پُل از استرالیا، سیران جفرلی از آذربایجان، لوک دسچیمیکر از بلژیک، کارلوس آموریم از برزیل، با بیلیگ از چین، رنه بوشت از فرانسه، جیتت کوستانا از اندونزی، پائولو دالپونته از ایتالیا، الکساندر بلاتنیک از صربستان، رائد خلیل از سوریه، شوکت یالاز از ترکیه، اولگ گوتسول از اوکراین و ... اشاره نمود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اختصاصی جشنواره به نشانی: www.booktoon.ir مراجعه نمایند.

نظر شما