شناسهٔ خبر: 21445 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«جاده چالوس» رو به پایان است

:تصوير برداري «جاده چالوس» آخر شهريورماه تمام مي‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ تهيه کننده مجموعه جاده چالوس از ضبط سکانس هاي جاده اي اين مجموعه در جاده چالوس خبر داد و گفت: تصوير برداري مجموعه جاده چالوس تا پايان شهريور ماه به اتمام مي رسد.


عليرضا داوري با بيان اين مطلب گفت: 75 درصد اين مجموعه تصوير برداري و تدوين و مونتاژ نيز همزمان انجام مي شود.


اين مجموعه تلويزيوني براساس طرحي از آرش قادري ونويسندگي شعله شريعتي و اعظم بهروز، نگارش شده است. اين سريال روايت زندگي يک خانواده اي است که در تهران زندگي مي کنند و  پدر  خانواده به علت بي تدبيري شريکش ورشکست مي شود و در اين بين ارثيه اي كه يك رستوران متروکه است، به محبوبه زن خانواده در شمال مي رسد.  اعضاي خانواده  با رفتن به شمال و رونق دوباره رستوران متروکه سعي دارند تا مشکلات اقتصادي را  با اتحاد و همدلي حل کنند.


در اين مجموعه بيژن امکانيان در نقش احمد زرين پدر خانواده ، فاطمه گودرزي در نقش محبوبه مادر خانواده، محسن افشاني در نقش امير علي پسر خانواده و سيما خضرآبادي در نقش خديجه دختر خانواده به ايفاي نقش مي پردازند.


همچنين علي رام نورايي، نيما شاهرخ شاهي و چندين چهره جديد که از ميان فارغ التحصيلان هنر بازيگري و تئاتر انتخاب شده اند ، از ديگر بازيگران اين مجموعه هستند.


اين مجموعه به کارگرداني احمد معظمي با اهداف مختلفي از قبيل  توجه به سبک زندگي ايراني و اسلامي و اشاعه خرده فرهنگهاي بومي و احياي ارزشهاي ديني ، رشد و تقويت فرهنگ قناعت و ساده زيستي ، کسب روزي حلال ،آشنايي با آداب و رسوم هاي مختلف،تشويق جامعه به تشکيل خانواده و تقويت کانون گرم خانواده و ترغيب ازدواجهاي آسان مطابق با فرهنگ ايراني و اسلامي، حفظ  محيط زيست در تمام ابعاد زندگي  و... توليد مي شود

نظر شما