شناسهٔ خبر: 21462 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» ۸۰۰ میلیونی شد

غلامرضا فرجی پخش‌کننده «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، از فروش ۸۰۰ میلیونی این فیلم خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ غلامرضا فرجی، پخش‌کننده فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می‌آیند» با اشاره به فروش ۸۰۰ میلیون تومانی اولین فیلم حامد محمدی گفت: تا چهارشنبه ۱۲ شهریورماه، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در سینماهای تهران بالای ۵۸۰ میلیون تومان فروخته است و نزدیک به ۲۲۰ میلیون تومان در شهرستان فروش داشته است.

مدیر دفتر پخش و نمایش حوزه‌ی هنری با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته آمار فروش فیلمها افزایش یافته است گفت: از روزی که فیلم «شهرموشها ۲» در سینماها اکران شده است میزان فروش دیگر فیلم‌های روی پرده نیز افزایش داشته است. اکران «شهر موشها۲» باعث شده است در روند فروش «فرشته ها باهم می آیند» نیز تاثیر مثبتی داشته باشد. همین موضوع باعث شده است که در پردیسهای سینمایی تا ۳۰ درصد افزایش فروش داشته باشیم.

فرجی در مورد دلیل این افزایش فروش گفت: زمانی که خانوده ای برای دیدن فیلم «شهرموشها۲» به سینما می آید وقتی می‌بیند که سالن سینمایی این فیلم پر هست، مجبور می‌شود که فیلم دیگری را برای دیدن انتخاب کند. همین که پای مخاطب به سالن سینما کشیده شود روی فروش سایر فیلم‌ها هم تاثیر خواهد داشت.

«فرشته ها با هم می آیند» اولین فیلم بلند حامد محمدی در مقام کارگردان است که در گروه سینمایی آزادی در حال اکران است. جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا و رضا ناجی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«شهر موش‌ها ۲»  قسمت دوم از فیلم خاطره‌انگیز کودکان دهه شصتی است که از روز ۵شهریور ماه اکران خود را در گروه سینمایی قدس آغاز کرده است. کارگردانی این فیلم برعهده مرضیه برومند است و منیژه حکمت و علی سرتیپی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

نظر شما