شناسهٔ خبر: 21554 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حامد کلاهداری فیلمی درباره روحانیت می‌سازد

حامد کلاهداری کارگردان «پایان نامه» گفت: در روزهای آتی مراحل صداگذاری و موسیقی فیلم «شاباش» شروع می‌شود و نسبت به صدور پروانه نمایش آن اقدام می‌کنیم. این روزها هم مشغول نگارش فیلم نامه «می‌خوام طلبه بشم» با موضوع روحانیت هستم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حامد کلاهداری کارگردان جوان سینمای ایران با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «شاباش» آخرین مراحل فنی‌اش را پشت سر می‌گذارد گفت: در روزهای آتی مراحل صداگذاری و موسیقی فیلم «شاباش» را شروع می‌کنیم تا این فیلم بعد از یک دوره‌ی طولانی که متوقف بود برای نمایش آماده می‌شود.

وی افزود: تدوین  این فیلم، ماه‌ها ست که  تمام شده است ولی چون آقای صاحب ابرقانی مالک اصلی فیلم، تمایلی به آماده شدن فیلم‌ نداشت مراحل فنی آن نیمه کاره ماند. تا اینکه ایشان به تازگی از من خواستند که کار را به اتمام برسانم و در روزهای آتی صداگذاری و موسیقی «شاباش» را انجام می‌دهیم.

کارگردان «شکلات داغ» همچنین در مورد فیلم جدیدش گفت: این روزها مشغول نگارش فیلم نامه‌ای تحت عنوان «می خوام طلبه بشم» هستم که تا هفته آینده کار نگارش آن تمام می‌شود.

کلاهداری اضافه کرد: «می خوام طلبه بشم» فضای طنز اجتماعی دارد و از جمله کارهایی است که شکل متفاوتی نسبت به آثار قبلی که در حوزه روحانیت ساخته شده است، خواهد داشت.

اکبرعبدی، کامبیز دیرباز، رضا رویگری، روح الله‌کمانی، مرجانه گلچین، نیما گرانی، سارا خوئینی ها، الیزابت امینی، زهره حمیدی و کامران فیوضات از جمله بازیگران اصلی «شاباش» هستند.

«شاباش» فیلمی با مضمونی اجتماعی- کمدی داستان زندگی حاج احمد عباچی (عبدی) را روایت می کند که پول پیش خانه اش را در عروسی خواهرزاده اش شاباش می دهد و...

نظر شما