شناسهٔ خبر: 21612 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران «آرایش غلیظ» به هفته بعد افتاد

اکران یکی از مهمترین فیلم‌های اجتماعی سینمای ایران در دومین هفته متوالی ، به تعویق افتاد. سخنگوی شورای صنفی اعلام کرد بعد از «آرایش غلیظ»؛ « میهمان داریم» اکران می‌شود

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش که درخصوص برگزاری «روز ملی سینما» تشکیل شد، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی حجت‌الله ایوبی مدیر سازمان سینمایی پیرامون روز سینما، قرار شد که بلیط سینماهای کشور در روز جمعه به‌صورت نیم‌بها به مخاطبان ارائه شود.

وی با بیان اینکه فیلم‌های روی پرده کف فروش را حفظ کرده‌اند و تا هفته آینده نیز به اکران خود ادامه خواهند داد، افزود: در جلسه امروز مصوب شد که فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور پس از فیلم «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌الله در گروه سینمایی استقلال اکران شود.

فرجی اضافه کرد: فیلم «مجرد ۴۰ ساله» ساخته شاهین باباپور نیز پس از «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» قربان محمدپور در گروه قدس به اکران می‌رسد.

وی در پایان یادآور شد: در این نشست امیرحسین علم‌الهدی دبیرشورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» نیز حضور داشت و پیرامون نمایش و تبلیغات فیلم‌های سینمایی توضیحاتی را ارائه داد.

نظر شما