شناسهٔ خبر: 21829 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

450 رسانه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات شرکت کردند

ثبت نام از رسانه‌ها برای شرکت در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها همچنان ادامه دارد اما به احتمال زیاد تا پایان هفته جاری، این مهلت هم به پایان خواهد رسید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ ثبت‌نام اولیه از رسانه‌ها برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از 18 تا 24 آبان در مصلای تهران برگزار می‌شود، 5 شهریور آغاز شد. هدف از این کار، به دست آمدن برآوردی از تعداد متقاضیان و برنامه‌ریزی و پیش‌بینی میزان تخصیص فضا، گروه‌بندی موضوعی رسانه‌ها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه و خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر تمهیدات جانبی، اعلام شده بود.

با اینکه پیشتر اعلام شده بود «تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی دارای مجوز و متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات تنها تا شنبه (22 شهریور) فرصت دارند در سامانه مربوطه ثبت نام کنند»، اما این روند همچنان ادامه دارد و امکان ثبت نام تا پایان هفته جاری برای رسانه‌های متقاضی حضور در نمایشگاه مطبوعات وجود دارد.

از آنجا که امسال برای نخستین بار، کلیه مراحل پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه‌داران برای صدور کارت، اعلام سیاست‌ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه‌های جنبی نمایشگاه، صرفاً از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات انجام می‌شود و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و به صورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد، به جهت ایرادات زیرساختی مربوط به اینترنت در برخی نقاط کشور، برخی متقاضیان ثبت نام، با مشکلاتی در تکمیل اطلاعاتشان به هنگام ثبت نام رو به رو شده‌اند.

بر اساس اطلاع خبرنگار مهر، تا این لحظه بالغ بر 450 نشریه، خبرگزاری، پایگاه اطلاع‌رسانی و موسسه مطبوعاتی برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ثبت نام کرده‌اند. پس از بررسی های اولیه، ثبت‌نام قطعی از رسانه‌ها برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از 15 تا 30 مهرماه انجام خواهد شد.

نظر شما