شناسهٔ خبر: 21956 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تهران در شب» به رادیو برگشت

معاون صدا با تاکید بر اهمیت برنامه‌های شبانگاهی رادیو، از بازگشت این برنامه‌ها به رادیو تهران پس از ماه‌ها توقف خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ دکتر محمد حسین صوفی – معاون صدا –در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قطع برنامه‌های شبانگاهی در رادیو به یکباره تا چه میزان می‌تواند در ریزش مخاطبان این رسانه تاثیر بگذارد‌؟ گفت: فرق رادیو با رسانه‌های دیگر این است که مخاطبان رادیو به تدریج با برنامه‌های رادیویی ارتباط برقرار می‌کنند. در نتیجه چون این ارتباط به تدریج است‌، انقطاع از علاقه‌شان هم به سختی صورت می‌گیرد؛ بنابراین زمانی که این علاقه ایجاد شده است، به یک‌باره نمی‌توان برنامه‌ای را قطع کرد.

معاون صدا در ادامه تاکید کرد: برنامه‌های شبانگاهی رادیو تهران وضع گذشته را با ساختار جدید پیدا خواهند کرد.

صوفی همچنین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در رادیو تهران انجام گرفته، سعی شده است برنامه‌های شبانگاهی این شبکه در ساختار، تغییراتی را داشته باشد.

معاون صدا همچنین با بیان اینکه برنامه‌های شبانگاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند‌، افزود: ما دائما ذائقه مخاطب را رصد می‌کنیم و برنامه‌سازی در رادیو براساس مطالعات میدانی‌ و اخذ نظر مخاطب‌، انجام می‌شود. هر برنامه‌ای که واقعا مخاطب با او همراهی کند، ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا‌، رادیو تهران با پخش زنده برنامه‌ی «تهران در شب» برنامه‌های شبانگاهی خود را آغاز کرده است و برنامه‌های جدید شبانگاهی این شبکه از مهرماه آغاز خواهند شد.

 شبکه‌ رادیویی تهران چهار ماه پیش در اقدامی ناگهانی، برنامه‌های زنده شبانگاهی‌اش را تعطیل کرد و از ساعت 22 الی 6 صبح، به بازپخش برنامه‌های روزانه این شبکه اقدام می‌کرد

نظر شما