شناسهٔ خبر: 22086 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زنان ایرانی هم برای صلح دست‌به‌کار شدند

نشستی با عنوان «زنانِ صلح و آفرینش صلح در جامعه» به همت جمعیت زنان مسلمان نواندیش و همزمان با روزجهانی صلح و همچنین هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ عرفان نظرآهاری از برپایی نشستی همزمان با روز جهانی صلح و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس در جمعیت زنان مسلمان نواندیش خبر داد و گفت: 21 سپتامبر، روز جهانی صلح و 31 شهریورماه آغازهفته دفاع مقدس است ازاین‌رو نشستی با عنوان «زنانِ صلح و آفرینش صلح در جامعه» به همت جمعیت زنان مسلمان نواندیش برگزار می‌شود.

زمان برگزاری این نشست، سوم مهرماه است و شاعران، نویسندگان، کارگردان‌ها و هنرمندان زن و همه کسانی که دغدغه صلح دارند، در آن حضور پیدا می‌کنند. در این برنامه همچنین کلیپی ازشعرخوانی عرفان نظرآهاری در بزرگداشت صلح پخش می‌شود.

«جمعیت زنان مسلمان نواندیش» که به اختصار «جمعیت» نامیده می‌شود به منظور نهادینه کردن فعالیت زنان و تسهیل مشارکت آنان در امور اجتماعی، حمایت از حرکت‌های اصیل فرهنگی و اجتماعی و سیاسی آنان، نقد و بررسی قوانین مربوط به زنان ... شکل گرفته است.

نشست «زنانِ صلح و آفرینش صلح در جامعه»، سوم مهرماه از ساعت 17 تا 19 در دفتر جمعیت به نشانی فاطمی غربی، خیابان شهید اعتمادزاده، خیابان گردآفرید، شماره 18، طبیق سوم برگزار می‌شود.

نظر شما