شناسهٔ خبر: 22493 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدوین «مردی که اسب شد» رو به پایان است

مستانه مهاجر از آخرین مراحل تدوین تازه ترین فیلم امیرحسین ثقفی و احتمال همکاری دوباره‌اش با این کارگردان جوان خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مستانه مهاجر این روزها مشغول تدوین تازه ترین فیلم امیرحسین ثقفی با عنوان «مردی که اسب شد» است. وی درباره آخرین وضعیت تدوین این فیلم گفت: تا امروز 90 درصد از کار تدوین این فیلم به پایان رسیده است و تا چند روز دیگر نسخه تدوین شده را به تهیه کننده تحویل خواهم داد.

وی درباره فعالیت های دیگرش در حوزه سینما گفت: در حال مذاکره با علی اکبر ثقفی تهیه‌کننده هستم و احتمال دارد در پروژه بعدی امیر ثقفی هم با او همکاری کنم.

مستانه مهاجر از تدوینگران شناخته شده سینمای ایران است که تدوین فیلم هایی چون «کنعان»، «روایت‌های ناتمام»، «سوپر استار» و «یک شب» را در کارنامه خود دارد.

«مردی که اسب شد» عنوان تازه ترین فیلم امیر حسین ثقفی است. این کارگردان جوان سینمای ایران، فیلم «همه چیز برای فروش» را در نوبت اکران دارد و قرار است این فیلم به زودی اکران شود.

«مردي كه اسب شد» يكی از پرلوكيشن ترين فيلم هاي اخير سينمای ايران است كه مراحل فيلمبرداری اش در شرايط سختی انجام شده است. بندر تركمن، آشور ده، تركمن صحرا، بندر كياشهر و ... از جمله لوكيشن های اين فيلم هستند.

«مردی که اسب شد» سومين فيلم بلند سينمايی اميرحسین ثقفی بعد از «مرگ کسب و کار من است» و «همه چيز برای فروش» است که اولين نمايش آن در سی و سومین جشنواره فيلم فجر خواهد بود.

محمود نظرعلیان، لِوون هَفتوان، مزدک میرعابدینی و ملیسا ذاکری بازیگرانی هستند که در این فیلم  به ایفای نقش می پردازند.

نظر شما