شناسهٔ خبر: 22506 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح اولین دفتر استانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در قم

مشاور مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی از افتتاح اولین دفتر استانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در استان قم در هفته جاری خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ محمد حقی، مشاور مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی از افتتاح اولین دفتر استانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در استان قم خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه رسمی این دفتر روز دوشنبه مورخ ۷ مهرماه از ساعت ۱۵ در شهر قم برگزار می‌شود و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران دفاتر مختلف مجمع، مدیران و مسئولان فرهنگی و جمعی از ناشران فعال استان در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ماموریت‌های مجمع ناشران انقلاب اسلامی در حوزه نشر، افتتاح دفاتر نمایندگی مجمع در سایر استان‌ها توسط هیات مدیره به تصویب رسیده و دفتر استان قم، اولین دفتر نمایندگی مجمع در شهرستان‌ها خواهد بود.

حقی با اشاره به اینکه استان قم جزو فعالین عرصه نشر کشور است، اظهار داشت: ناشران این استان به لحاظ کمی و کیفی فعالیت گسترده‌ای در حوزه تولید کتاب دارند به‌طوریکه از مجموع تولید کتاب کشور ۱۰-۱۵ درصد مختص این استان است و برحسب سهم ناشران در استان‌های مختلف نیز، قم چیزی حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد از تولید کتاب کشور را برعهده دارد.

مشاور مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در خصوص ماموریت‌های این دفتر نیز توضیح داد: با توجه به فعالیت‌های متعدد مجمع ناشران انقلاب اسلامی، قصد داریم فرایند خدمت‌رسانی به ناشران را در حوزه‌های مختلف توزیع، تبلیغ و ترویج، اطلاع‌رسانی و ... تسهیل کنیم. به علاوه افتتاح این دفتر فضایی را فراهم می‌آورد تا ناشران استان قم بتوانند از ظرفیت‌های کارشناسی کتاب که در مجمع وجود دارد در راستای تولید، کتاب‌سازی، کتاب‌آرایی و... بهره‌مند شوند.

مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در استان قم روز دوشنبه ۷ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در محل این دفتر واقع در قم، خیابان شهید صدوقی (زنبیل‌آباد)، کوچه ۹، پلاک ۳۵۴، طبقه دوم برگزار می‌شود.

نظر شما