شناسهٔ خبر: 22507 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از پوسترجدید «چند متر مکعب عشق»

نوید محمودی تهیه کننده «چند متر مکعب عشق» از تلاش برای اکران این فیلم در اوایل آبان ماه در سینماهای کشور خبرداد و گفت: «چند متر مکعب عشق» اواخرمهرماه در اولین حضور بین الملیش، در پنجاهمین فستیوال بین الملی فیلم «شیکاگو» شرکت می کند.

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ نوید محمودی تهیه کننده «چند متر مکعب عشق» از تلاش برای اکران این فیلم در اوایل آبان ماه امسال در سینماهای کشور خبرداد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: «چند متر مکعب عشق» اواخرمهرماه برای اولین حضور بین الملی خود، در پنجاهمین فستیوال بین الملی فیلم «شیکاگو» در کشور امریکا با چهاره فیلم برگزیدهٔ دیگر از سرتاسر دنیا برای دریافت جایزه اصلی فستیوال به رقابت خواهد پرداخت.

«چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم اول جشنواره را کسب کرد.

این فیلم عاشقانه، داستان زندگی دختری افغانستانی با پسری ایرانی را در سال‌های مهاجرت افغانستانی‌ها به ایران روایت می‌کند؛ ماجرای عشق غم‌انگیز صابر و مارونا در یکی از کارگاه‌هایی که تعدادی از مهاجران افغانستانی در ایران در شرایطی دشوار مشغول کار و زندگی غیرقانونی‌اند.

 این فیلم نماینده کشور افغانستان در اسکار خواهد بود.

همچنین پوستر جدید این فیلم با طراحی بهزاد خورشیدی و عکاسی فتاح ذی نوری رونمایی شد.
 


در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون ساعد سهیلی، نادر فلاح، حسیبا ابراهیمی و مسعود میرطاهری حضور دارند.

نظر شما