شناسهٔ خبر: 22789 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب گویای «شنام»، «زیتون سرخ» و «دختر شینا» به بازار می‌آید

مسئول بخش سوره مهر الكترونیك حوزه هنری با اعلام آماده انتشار شدن 10 کتاب گویا در این موسسه از آماده انتشار شدن نسخه صوتی سه کتاب «شنام»، «زیتون سرخ» و «دختر شینا» خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امین نادری مسئول بخش سوره مهر الكترونیك حوزه هنری با اشاره برنامه این موسسه برای انتشار نسخه صوتی و گویای برخی از آثار خود اظهار داشت: انتشارات سوره مهر در سال ۱۳۹۳ با جدیت بیشتری كتاب های گویا و تعاملی را در دستور كار قرار داده است و بر همین اساس ۱۰ عنوان از آثار تولید و منتشر شده‌اش را در دست تولید نسخه صوتی قرار داده است.

وی ادامه داد: این کتاب‌های صوتی به طورعمده با صدای نویسندگان آنها و نیز هنرمندان حوزه هنری اجرا و ضبط خواهد شد.

نادری تصریح کرد: در حال حاضر سه کتاب «دختر شینا» اثر خاطرات زندگی قدم خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر به قلم بهناز ضرابی زاده، «شنام» شامل خاطرات و روایت  کیانوش گلزار راغب از  زمان جبهه رفتن و اسارت و آزادی خود و «زیتون سرخ» خاطرات ناهید یوسفیان، اولین زن اتمی ایران که ماجراهای زندگی خود و علی امینی همسر شهیدش را روایت کرده است،  در دست تهیه نسخه صوتی قرار گرفته‌اند که تا یک ماه آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

وی همچنین از تولید کتاب صوتی گزیده اشعار سعید بیابانکی با صدای این شاعر در سوره مهر خبر داد.

به گفته نادری این کتاب‌ها جدای از فروش نسخه صوتی، در فروشگاه‌های سوره مهر الکترونیک و نیز نرم‌افزار کتاب‌خوان سوره مهر منتشر خواهد شد.

به گفته نادری سوره مهر در فاز اول اجرایی کردن این طرح تا نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال آینده ۱۰ عنوان کتاب گویا منتشر خواهد کرد.

نظر شما