شناسهٔ خبر: 22900 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«انارهای نارس» ایران به سائوپائولو می‌رود

فیلم «انارهای نارس» به کارگردانی مجید رضا مصطفوی در بخش مسابقه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم سائوپائولو کشور برزیل پذیرفته شده است و با فیلم های دیگری از سینمای جهان به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «انارهای نارس» نخستین فیلم مجید رضا مصطفوی است که در جشنواره سائوپائولو کشور برزیل پذیرفته شده و به زودی در این جشنواره روی پرده می رود.

درسی و هشتمین دوره از این جشنواره که در کشور برزیل برگزار می‌شود، فیلم «انارهای نارس» در بخش اصلی این جشنواره حضور دارد و با فیلم های دیگری از سینمای جهان به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره از تاریخ 16 تا 29 اکتبرمصادف با (24 مهر تا 7 آبان) در کشور برزیل برگزار می شود و این فستیوال یکی از جشنواره های مهم در میان کشورهای آمریکا لاتین محسوب می‌شود.

این دومین حضور جهانی این فیلم محسوب می شود و پیش از این «انارهای نارس» در بخش اصلی مسابقه جشنواره مسکو حضور داشت و منتقدان هالیوود ریپورتر و سایت سینمایی فیبرشی نقد هایی را بر این فیلم نوشتند و نخستین فیلم مجید رضا مصطفوی مورد توجه منتقدان خارج  از ایران قرار گرفت

آنا نعمتی، پژمان بازغی، رابعه مدنی، قطب الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی و بهاره مشیری در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

«انارهای نارس» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه سینمای ایران و بخش فیلم های اول حضور داشت و مورد توجه اهالی رسانه و منتقدان سینمای ایران قرار گرفت و اهل قلم نقد هایی بر این فیلم نوشتند.

این فیلم قرار است پاییز امسال در یکی از گروه های سینمایی، در تهران و شهرستان ها اکران شود. پخش بین الملل فیلم «انارهای نارس» بر عهده محمد اطبایی است.

نظر شما