شناسهٔ خبر: 23046 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حامد محمدی فیلمنامه‌ای درباره داعش می‌نویسد

تهیه‌کننده «باید برای بهشت ادم کشت» از ساخت این فیلم با موضوع گروه تروریستی داعش در انگلیس خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ منوچهر محمدی تهیه‌کنند سینما از نگارش فیلمنامه «برای بهشت باید آدم کشت» توسط حامد محمدی خبر داد و گفت: نگارش این فیلم در حال انجام است و تا آبان ماه به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه ساخت این فیلم توسط سازمان حوزه هنری و بنیاد سینمایی فارابی انجام نمی‌شود، افزود: پس از پایان نگارش آن به دنبال تامین منابع مالی آن می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا کار را به تولید برسانیم.

محمدی اضافه کرد: با توجه به فیلمنامه «برای بهشت باید آدم کشت» سفرهایی به انگلیس خواهیم داشت و حدود یک سوم کار در انگلیس تصویربرداری می‌شود و باقی کار در تهران دنبال خواهد شد.

داستان «برای بهشت باید آدم کشت» درباره یک خانواده سنی است که در انگلستان زندگی می کنند. پدر این خانواده استاد دانشگاه و مادر پزشک است و دو فرزند دختر و پسر دارند. این خانواده پیش از این در مصر زندگی می کردند اما به دلایل اختلاف عقیده‌ای که داشتند به نوعی از این کشور اخراج می شوند و به انگلستان می آیند.

در یکی از شبهای لندن به دختر این خانواده تجاوز می شود و پیگیری‌های پلیس هم کاری از پیش نمی‌برد. عصبانیت در خانواده و به خصوص در پسر خانواده که «مروان» نام دارد به اوج می‌رسد و نفرت این عمل در دل پسر می‌ماند و در نهایت برای انتقام از راه قطر به گروهک تروریستی «داعش» می‌پیوندد و در آموزش‌های این گروهک کارهایی از او می‌خواهند که از نظر او غیر انسانی است و به همین دلیل از انجام آنها سر باز می‌زند.

فیلمنامه این فیلم سینمایی بسیار متفاوت است و به همین دلیل «برای بهشت باید آدم کشت» در اجرا و کارگردانی نیز متفاوت خواهد بود.

منوچهر محمدی تهیه کننده فیلمهای «طلا و مس»،  «میم مثل مادر»، «مسافر ری»، «ارتفاع پست» و «زیر نور ماه» بوده است.

نظر شما