شناسهٔ خبر: 23058 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چرا کسی یقه آن مسئولان را نمی‌گیرد؟!

افشین هاشمی با اظهار تأسف از نتایج نامطلوب بازسازی تئاتر شهر در سال 86 گفت: چرا کسی یقه مسئولان آن بازسازی را نمی‌گیرد؟!

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این هنرمند تئاتر ادامه داد: خیلی غم‌انگیز است که امروز ناچاریم سنگ‌هایی را از در و دیوار تئاتر شهر برداریم که سال 86 کلی برای چسباندن آن‌ها هزینه شد.

کارگردان نمایش‌های «مصاحبه» و «پرواز به تاریکی» خواستار بررسی عملکرد مدیران بازسازی قبلی تئاتر شهر شد و درخواست کرد این بار حتما مسئولیت پروژه به افراد متخصص سپرده شود و نه اقوام و آشنایان فلان مدیر یا فلان رئیس و حتما و حتما مشاوره کارشناسان تئاتر که با نیازهای یک ساختمان تئاتر آشنا هستند به کار گرفته شود.

هاشمی اظهار تأسف کرد: نه فقط در تئاتر بلکه در خیلی از مسائل دیگر هم به جای بررسی عملکرد مدیران قبلی و موظف کردن‌شان به پاسخگویی، خطاهای آن را می‌پوشانند و آن‌ها را در مسئولیت‌های دیگری می‌گمارند.

او با اظهار بی‌اطلاعی از چشم‌انداز بازسازی فعلی تئاتر شهر گفت: معلوم نیست این بار چه خواهد شد، آیا قرار است دوباره سنگی به دیوارها چسبانده شود یا قرار است اقدامات دیگری صورت بگیرد. به هر حال امیدوارم این بار اتفاقاتی نیفتد که چند سال بعد بخواهیم نتایج آن را از در و دیوار تئاتر شهر پاک کنیم.

افشین هاشمی در پایان صحبت‌هایش درباره احتمال کم شدن سالن‌های بلک باکس تئاتر شهر به ایسنا گفت: این موضوعی است که رسما به نظر کارشناسان فنی مهندسی این زمینه برمی‌گردد و ما بهتر است با احساسات‌مان در آن دخالت نکنیم.

نظر شما