شناسهٔ خبر: 23095 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تابو»ی خسرو معصومی به خط پایان نزدیک می‌شود

به گفته خسرو معصومی کارگردان سینمای ایران، این فیلم هم اکنون در مراحل پایانی تدوین است و به زودی کار ساخت موسیقی آن آغاز می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ خسرو معصومی درباره آخرین وضعیت ساخت تازه‌ترین فیلمش با عنوان «تابو» به خبرنگار مهر گفت: این روزها فیلم در مراحل فنی قرار دارد و هم اکنون توسط امیر حسین قاسمی در حال تدوین است و روزهای آخر مونتاژ آن سپری می‌شود.

وی ادامه داد: پیمان یزدانیان به طور همزمان در حال ساخت موسیقی فیلم «تابو» است و از مدت ها قبل کار خود را آغاز کرده است.

معصومی درباره آخرین وضعیت فیلم «خرس» که مدت‌ها است در انتظار مجوز اکران است، عنوان کرد: این فیلم وضعیت نامعلومی برای اکران دارد و هنوز سازمان سینمایی پروانه نمایش آن را صادر نکرده است.

این کارگردان در پایان حرف‌هایش عنوان کرد: این روزها طرح هایی را در ذهنم دارم که دلم می خواهد آن ها را به نگارش در بیاورم. بعد از این که فیلم «تابو» به سر وسامان برسد، نگارش فیلمنامه جدیدم را آغاز خواهم کرد.

فیلم «تابو» تازه ترین فیلم خسرو معصومی است که همزمان با سی و دومین جشنواره فیلم فجر در شمال کشور جلوی دوربین رفت و این روزها در مراحل فنی است.

 در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سالار يكی از ملاكين بانفوذ منطقه‌ هزارجريب، در آرزويیفرزند تصميم می‌گيرد براي چهارمين بار ازدواج كند. آق‌عمو كه معتاد به مواد مخدر است و در گاوداری صالح مشغول به كار است، مي‌پذيرد در ازای پرداخت بدهی كه به صالح دارد، دخترش را به عقد برادرش سالار در بياورد. بهار كه از قبل دل در گرو كسری داشته، در مقابل اين پيشنهاد به شدت مخالفت می‌كند...

«تابو» یازدهمین فیلم بلند خسرو معصومی است. او پیش از این فیلم‌های «باد در علفزارها می‌پیچد»، «رسم عاشق‌کشی»، «جایی در دوردست»، «دلباخته» و … را کارگردانی کرده است.

الناز شاکردوست، هادی دیباجی، جمال اجلالی و ... در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما