شناسهٔ خبر: 23184 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه آموزشی علیزاده در آلمان

پس از پایان کنسرت‌های حسین علیزاده در شهرهای مختلف آلمان، کارگاه آموزشی تار و سه تار در شهر کلن آلمان و با همکاری دانشکده موسیقی این شهر، در تاریخ شنبه ۱۵ نوامبر ۲۰۱۴ برگزار خواهد شد.

به فرهنگ امروز به نقل از هنرنیوز؛ پس از پایان کنسرت‌های حسین علیزاده در شهرهای مختلف آلمان، کارگاه آموزشی تار و سه تار در شهر کلن آلمان و با همکاری دانشکده موسیقی این شهر، در تاریخ شنبه ۱۵ نوامبر ۲۰۱۴ برگزار خواهد شد.

حسین علیزاده صرفنظر از حضور انفرادی و یا گروهی در جشنواره‌های مختلف بین المللی و برگزاری تورهای بداهه نوازی در داخل و خارج از کشور، با توجه به اشتیاق هنرجویان جوان در شهرهای مختلف، سایت رسمی و مکتب آموزشی خود را با نام «مکتب علیزاده» و با مدیریت سعید محمدی در تابستان سال ۱۳۹۰ پایه گذاری نمود که پس از چند ماه، در پاییز همان سال مراسم افتتاح و رونمایی از لوگوی مکتب، در شهرستان گرگان برگزار و همچنین اولین کلاس آموزشی ایشان در آن شهر دایر شد.
سپس این کلاس‌ها در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، قزوین و تبریز تشکیل شد و طی این دوره‌ها، هنرجویان زیادی از تجارب حسین علیزاده بهره بردند.
در ادامه نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های موجود و استقبال هنرجویان، مقرر است تا این کلاس‌ها در برخی شهرهای دیگر، در داخل و خارج از کشور نیز به صورت دوره‌ای برگزار شود.

نظر شما