شناسهٔ خبر: 23199 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست علمی «چیستی نهاد و رابطه آن با علوم اجتماعی اقتصادی» برگزار می‎شود

گروه پژوهشی اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی «چیستی نهاد و رابطه آن با علوم اجتماعی اقتصادی» را روز چهارشنبه 23 مهر برگزار می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ بر اساس اعلان گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، چیستی نهاد، آثار اجتماعی نهاد به عنوان مسائل مورد بحث در علوم اجتماعی و زمینه سازی بحث آثار اجتماعی نهاد به عنوان مسائل علوم اجتماعی جهت بومی سازی یا اسلامی سازی علوم انسانی بر اساس آموزه های اسلامی از جمله محورهای اصلی این نشست علمی است.

سخنران این نشست  علمی حجت الاسلام و المسلمین حسن آقا نظری استاد گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دبیر نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدحمیدرضا حسنی استادیار گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

در خلال این نشست به سئوالاتی نظیر: ماهیت نهاد چیست؟ واقعیت های نهادی چیست؟ و واقعیت های نهادی چه رابطه ای با علوم اجتماعی اقتصادی دارند؟ پاسخ داده خواهد شد.

نشست علمی یاد شده روز چهارشنبه ۲۳ مهر از ساعت ۳۰ : ۱۰ تا ۴۵ : ۱۱ در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

نظر شما