شناسهٔ خبر: 23208 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چه کتاب‌هایی در نیمه اول مهرماه پرفروش شد؟

کتاب «بیشعوری» اثر خاوير كرمنت و «استالین» نوشته ادوارد رادزینسکی از جمله کتاب‌های پرفروش نیمه اول مهر در فروشگاه مرکزی شهر کتاب هستند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  فهرست پرفروش‌ترين كتاب‌های حوزه‌های تاريخ، روانشناسی، فلسفه، داستان، شعر، دفاع مقدس، كودك، نوجوان، دين و عرفان، هنر، علم و آموزشی در نيمه اول مهر ماه در فروشگاه مرکزی شهر کتاب به شرح زیر است.

به این ترتیب در بخش کتاب‌های تاریخی، پرفروش‌ها عبارت‌اند از: «استالين»،«دايره‌المعارف مصور تاريخ مافيا»، «داراب‌نامه طرسوسی 1» و «ايران بين دو انقلاب (از مشروطه تا انقلاب اسلامی)»

در حوزه داستان، کتاب‌های «فرصت دوباره»، «خاطرات اردی‌‌بهشت»، «روزنامه‌نويس» و «مرد صد ساله‌ای كه از پنجره فرار كرد و ناپديد شد» بیشترین فروش را داشته‌اند.

«مجموعه اشعار سيمين بهبهانی»، «كولی و نامه و عشق»، «باران برای تو می‌‌بارد (مجموعه شعر)» و «آدم‌ها روی پل» هم کتاب‌هایی هستند که در حوزه شعر، بیشترین فروش را در نیمه اول مهر داشته‌اند.
«تاريخچه كوتاهی از فلسفه»، «مرگ» و «تسلی بخشی‌‌های فلسفه» هم عناوین پرفروش کتاب‌های فلسفه در این مدت هستند.

3 کتاب «راهنمای نگهداری گياهان آپارتمانی»، «مفاهيم كاربردی زبان بدن در عكاسی» و «مبادی سواد بصری» هم پرفروش‌های بخش هنر این فروشگاه هستند.

پرفروش‌های قفسه روانشناسی عبارت‌اند از «بی‌‌شعوری»، «چهار ميثاق (كتاب خرد سرخ‌پوستان تولتك)»، «شفای كودك درون» و «انسان در جست‌وجوی معنی» و در بخش کتاب‌های آموزشی هم این عناوین بیشترین فروش را داشته‌اند: « Oxford Elementary Learners Dictinary»، « Cambridge IELTS 8 CD» و «(Cambridge English IELTS 9 with Answers (CD»

در میان کتاب‌های حوزه دین و عرفان هم «تاریخ تصوف و عرفان»، «365 روز در صحبت قرآن» و «منتهی الامال» هم در مدت مذکور بیشترین فروش را داشته‌اند.

«درآمدی بر زیست شناسی معاصر»، «ریاضیات زیبا» و «راهنمای کاربران مغز» در بین کتاب‌های علمی بیشترین میزان استقبال را داشته‌اند.

«سال سی؛ روزنگار مصور ايران پس از انقلاب اسلامی»، «من زنده‌ام»، «همت» و «خاک‌های نرم کوشک» پرفروش‌های کتاب‌های دفاع مقدس هستند.

در میان پرفروش‌های کتاب کودک هم می‌توان نام این آثار را مشاهده کرد: «شير كتابخانه»، «باغ كودك»، «خودم بلدم»، «يك اتفاق تازه» و «داركوب و كرگدن».

«قصه‌های الكی پلكی»، «کنسرو غول»، «قتل‌های الفبایی»، «لرد سیاه» و «چطور گفت‌و‌گو كنيم (راهنماي دختر امروزی)» هم عناوین کتاب‌های پرفروش حوزه مخاطبان نوجوان هستند.

نظر شما