شناسهٔ خبر: 23216 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازنگری آیین نامه های شورای انضباطی و صنفی دانشجویان در مرحله نهایی

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان بازنگری شیوه نامه آیین نامه های شورای انظباطی و صنفی دانشجویان مراحل نهایی خود را طی می کند بعد از اتمام بازنگری و تصویب وزیر به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سید ابوالحسن ریاضی درخصوص بازنگری آیین نامه های، شورای انتقال، پذیرش دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج کشور،  شورای صنفی دانشجویی و آیین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: تمام آیین نامه های مذکور در حال بازبینی است و هنوز هیچ از آنها به دانشگاه ها ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه به زودی بازبینی آیین نامه های مذکور به پایان خواهد رسید، ادامه داد: بازبینی شیوه نامه انظباطی دانشجویان و شورای صنفی مراحل پایانی خود را طی می کند و بعد از تصویب وزیر علوم به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد .

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در خصوص شیوه نامه انظباطی دانشجویان عنوان کرد: از دانشگاه ها خواسته بودیم نظرات خود را درباره نقاط قوت و ضعف شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان اعلام کنند، تا مسایل جدیدی که در چند سال گذشته به وجود آمده و در شیوه نامه موجود پیش بینی نشده پیش بینی شود و شیوه‌نامه با مناسب‌ترین ساختار به دانشگاه ها ابلاغ شود.

نظر شما