شناسهٔ خبر: 23274 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مطبوعات در هیات نظارت ششم آبان انتخاب می شود

پانزدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، ششم آبان ماه جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سید علاءالدین ظهوریان دبیر هیات نظارت بر مطبوعات ضمن اعلام این خبر گفت: در اجرای تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات از مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دعوت می‌شود برای انتخاب نماینده خود در پانزدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه‌ای که روز سه شنبه 6/8/93 در محل تالار وحدت تشکیل می‌شود، شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات در پاسخ به این سوال که آخرین مهلت برای ثبت نام و اعلام نامزدی مدیران مسوول چه زمانی است؟ یادآور شد: بر اساس فراخوانی که طی روزهای اخیر در سایت معاونت امور مطبوعاتی و نیز به صورت درج آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشرشده، آخرین مهلت ثبت نام و اعلام نامزدی مدیران مسئول، پایان وقت اداری امروز چهارشنبه 23/7/93 است.

ظهوریان از آن دسته از مدیران رسانه‌ها که آمادگی شرکت در این رقابت صنفی را دارند، درخواست کرد در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و همچنین ابراز امیدواری کرد این انتخابات با مشارکت فعال مدیران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری برگزار شود.

نظر شما