شناسهٔ خبر: 23275 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«قشنگ و فرنگ» ساخته می‌شود

به گفته وحید موساییان، کارگردان سینمای ایران تازه ترین فیلمش با عنوان «قشنگ و فرنگ» آبان ماه سال جاری جلوی دوربین می‌رود و وی تلاش خواهد کرد که این اثر سینمایی را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برساند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ وحید موساییان، کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت تولید فیلم «قشنگ و فرنگ» گفت: چندی پیش پروانه ساخت این فیلم از سوی سازمان سینمایی صادر شد و قرار بود که به زودی فیلمبرداری آن را آغاز کنیم، اما به برخی مسائل مجبور شدیم دوباره درخواست پروانه ساخت بدهیم که در ارائه درخواست جدید تهیه کنندگی این فیلم به خود من واگذار شد. به زودی نیز مقدمات پیش تولید فیلم را آغاز خواهیم کرد.

کارگردان فیلم «فرزند چهارم» در تکمیل حرف هایش عنوان کرد: تلاشم بر این است که بتوانم فیلم را آبان ماه سال جاری جلوی دوربین ببرم و فیلم را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسانم.

این کارگردان سینما درباره بازیگرانی که قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند، یادآور شد: این روزها در حال مذاکره با چهره های مختلفی از بازیگران سینمای ایران هستم اما تاکنون حضور هیچ کدام قطعی نشده است و مذاکرات ادامه دارد.

«قشنگ و فرنگ» داستان چند نسل مختلف است که در کنار هم زندگی می کنند. همچنین نگارش فیلمنامه این پروژه سینمایی بر عهده خود کارگردان است

«فرزند چهارم» عنوان آخرین ساخته این کارگردان سینمای ایران است که بازیگرانی چون حامد بهداد، مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی و... در آن به ایفای نقش می پرداختند.

نظر شما