شناسهٔ خبر: 23384 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اطلاعات اولیه فیلم جدید اصغر فرهادی منتشر شد

بر مبنای گفته یکی از کارکنان کمپانی فرانسوی " ملکه کوچک" که مدیریت آن با توما لانگمن است، فیلم آینده اصغر فرهادی برای این شرکت ساخته می شود و قرار است فیلمبرداری آن در اسپانیا انجام شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ هنوز نام فیلم  واینکه قرار است به چه زبانی ساخته شود و حتی داستان فیلم فاش نشده است، اما به گفته همین منبع، فیلم آینده فرهادی، موضوعش به شکلی در ارتباط با یک ایرانی خواهد بود

کمپانی ( ملکه کوچک )  که دارای اسم ورسم است و فیلمهای تجارتی بسیار هم ساخته است، سه سال قبل  "آرتیست" به کارگردانی میشل هازا ویسیوس، را تهیه کرده بود، که ابتدا در جشنواره کن به نمایش درآمد وسپس موفقیت زیادی در همه جا به دست اورد و امسال نیزفیلم جدید او به نام  "جستجو"  در مسابقه کن بود که فیلمی کاملا ناموفقی از کار در آمده بود.

کمپانی  ملکه کوچک  بعد از موفقیت های فیلم "جدائی نادر از سیمین"  با این کارگردان ایرانی  تماس هائی برقرار کرد ه بود و توانست رضایت او را برای همکاری جلب کند.

کمپانی  ممنتو  که بعد از پخش " درباره الی" و بویژه  "جدائی نادر از سیمین"  اصغر فرهادی  را به خوبی به فرانسوی ها و دیگر کشور ها شناسانید، بعد از آن،  فیلم  "گذشته"  را در فرانسه تهیه کرده بود که حدود یازده میلیون یورو صرف تهیه ان شده بود.

اطلاعات بیشتر در مورد تازه ترین ساخته اصغر فرهادی بزودی منتشر می شود.

نظر شما