شناسهٔ خبر: 23416 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فروشگاه شماره 2 انتشارات علمی و فرهنگی افتتاح می‌شود

به دنبال آغاز دور جدید فعالیت های انتشارات علمی و فرهنگی و برای سهولت دسترسی پژوهشگران و دوستداران کتاب به منابع مورد نظرشان، این انتشارات با همکاری شرکت بازرگانی «کتاب گستر»، فروشگاه شماره 2 خود را افتتاح می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ فروشگاه انتشارات علمی و فرهنگی که از فروشگاه‌های قدیمی کشور است، طی تصمیماتی در دهه اخیر، بر آن شد تا فروشگاه‌های خود را از طریق شرکت بازرگانی «کتاب گستر» راه‌اندازی و فعال کند که بر همین اساس چندی پیش فروشگاه شماره یک انتشارات خود را با ۲۰۰ متر زیربنا در دو طبقه و در راسته خیابان انقلاب افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش این ناشر در نظر دارد در هفته جاری فروشگاه شماره ۲ خود را نیز در فضایی با مساحت ۱۵۰ متر در دو طبقه، و در دو بخش کودک و نوجوان و عمومی به‌طور رسمی افتتاح کند.

حدود ۱۵۰ ناشر بالغ بر ۷۰۰۰ عنوان کتاب را در این فروشگاه عرضه می‌کنند که به به زودی به تعداد ناشران و کتاب‌های این فروشگاه افزوده خواهد شد. همچنین در بخش کودک این فروشگاه، کتاب، بازی‌های فکری و سرگرمی، نوشت افزار و همچنین نرم‌افزار و cd های رده سنی کودک و نوجوان نیز عرضه خواهد شد.

مراسم افتتاح فروشگاه شماره ۲ انتشارات علمی و فرهنگی در ساعت پنج بعد از ظهر دوشنبه ۲۸ مهرماه، در محل فروشگاه، واقع در خیابان کریم خان زند، بین خیابان‌های قائم مقام و خردمند برگزار می‌شود.

شرکت در این مراسم که مسئولان انتشارات علمی و فرهنگی و جمعی از چهره‌های فرهنگی و ادبی در آن حضور خواهند داشت، برای عموم علاقمندان آزاد است.

برچسب‌ها:

نظر شما