شناسهٔ خبر: 23430 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌ریزی برای اجرای آئین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: در انتظار ابلاغ آئین‌نامه جدید کرسی‌های آزاداندیشی هستیم تا اجرای آن‌ را به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ کنیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ طاها هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد آئین‌نامه‌ای را تدوین کرد تا اجرای این کرسی‌ها را به واحدها ابلاغ کند ولی پس از آنکه اصلاح آئین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی در دستور کار شورای اسلامی شدن قرار گرفت آئین‌نامه داخلی را به واحدها ابلاغ نکردیم تا بر اساس آئین‌نامه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها عمل کنیم.

وی افزود: کرسی‌های آزاداندیشی در واحدهای دانشگاه آزاد از سال گذشته به صورت پراکنده برگزار می‌شود که به واحدها اعلام کردیم تا زمان ابلاغ آئین‌نامه جدید از سوی شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، برای برگزاری کرسی‌ها از آئین‌نامه قدیمی استفاده کنند.

هاشمی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها را انجام دادیم تا پس از ابلاغ آئین‌نامه جدید از سوی شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و آئین‌نامه جدید انجام شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۷۲۶۰۰۰۴۱۵#sthash.Z۹DMDNyK.dpuf

نظر شما