شناسهٔ خبر: 23780 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حرکت به سمت «سرزمین کهن» با رییس جدید صداوسیما

تهیه‌کننده‌ «سرزمین کهن» با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این سریال تاریخی در دوره رییس جدید صداوسیما به پخش برسد، اظهار کرد: ان‌شاء‌الله در دوره ریاست جدید حتما به سمت «سرزمین کهن» حرکت می‌کنیم و فاز سه این سریال را اوایل سال آینده کلید می‌زنیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ محمد مسعود که مدتی است پخش «سرزمین کهن» را متوقف می‌بیند، درخصوص روند ساخت فاز سه این سریال و همچنین پخش آن گفت: در دوره ریاست جدید صداوسیما، حتما به سمت این سریال حرکت می‌کنیم و ان‌شاء‌الله فاز سه این سریال اوایل سال آینده کلید می‌خورد.

این تهیه‌کننده که این روزها در شبکه نمایش خانگی به همراه کمال تبریزی سریال «ابله» را آماده کار می‌کند، درخصوص توقعش از رییس جدید صدا و سیما گفت: توقع ما این است که شرایط برای امسال من یا همکاران من بهینه باشد و هیچ توقع دیگری نداریم.

 

محمد مسعود

 

وی درخصوص عملکرد 10 ساله‌ی صداوسیما در دوران ریاست سید عزت‌الله ضرغامی، گفت: تا زمانی که آقای دکتر میرباقری معاون سیما بود شرایط خیلی خوب بود، اما رفتن او برای ما فاجعه بود؛ در واقع معاونت جدید نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند. کمال تبریزی، کارگردان «سرزمین کهن» هم اخیرا نسبت به اقدام تلویزیون درخصوص واگذاری لوکیشن‌های این مجموعه به سریال تاریخی دیگر، واکنش نشان داد.

آخرین اظهار نظر مدیران تلویزیون درباره وضعیت «سرزمین کهن» به نشست پنجم مهر مدیر شبکه سه برمی‌گردد. مجید زین‌العابدین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اصلاح و پخش سریال «سرزمین کهن» توضیح داده است: بنای ما درخصوص این سریال اصلاح و پخش است؛ هر چند تهیه‌کننده نکاتی را در خصوص مسائل مالی عنوان کرده‌اند اما ما هم انجام اصلاحاتی را در سریال صلاح می‌دانیم که تا انجام نشود، کار درست پیش نمی‌رود. این اصلاحیه به گروه سازنده ابلاغ شده است و ما آماده‌ایم این سریال اصلاح شود.

بر اساس این گزارش، سریال «سرزمین کهن» پس از پخش قسمت‌های ابتدایی از سوی اقوام لر با اعتراض مواجه شد و در نهایت صداوسیما تصمیم به متوقف کردن پخش این سریال گرفت.

نظر شما