شناسهٔ خبر: 23793 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات انتخابات هیات مدیره انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند

جلسه انتخابات هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند در تاریخ ۷ آبان ماه ساعت ۱۷ در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، نخستین جلسه انتخابات هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند پس از بازگشایی مجدد خانه سینما با حضور اعضای این انجمن چهارشنبه ۷ آبان ماه ساعت ۱۷ در تالار سیف الله داد ساختمان شماره یک خانه سینما برگزار می‌شود.

پس از تعطیلی خانه سینما، انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند به فعالیت های خود به طور موقت در محل دفتر کار یکی از اعضای انجمن ادامه داد و با گرفتن میز از خانه هنرمندان و مستقر کردن دبیرخانه انجمن در خانه هنرمندان به فعالیت های خود ادامه داد.

در ادامه روند فعالیت های انجمن تهیه کنندگان مستند، سال ۱۳۹۱ جلسه انتخابات هیات مدیره با حضور اکثریت اعضا در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان تشکیل و مرتضی رزاق کریمی، جعفر صانعی مقدم، فخرالدین سیدی، سیدحسین حقگو، مهناز مظاهری به عنوان اعضای هیات مدیره و سام کلانتری و محمدرضا دزفولی به عنوان اعضای علی‌البدل و مجید خالقی سروش به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.

پس از بازگشایی خانه سینما و تغییرات مدیریت در بدنه سینمای ایران، مرتضی رزاق کریمی به عنوان قائم مقام مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی انتخاب شد و در نتیجه جعفر صانعی مقدم جانشین مرتضی رزاق کریمی به عنوان رییس هیات مدیره انجمن شد.

حال قرار است مجمع عمومی سالانه انجمن تهیه کنندگان مستند، روز چهارشنبه ۷ آبان ماه ساعت ۱۷ در تالار سیف الله داد خانه سینما شماره یک برگزار می شود.

در این جلسه گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی ارائه می شود و پس از آن  آرا و نظرات اعضای مجمع درباره گزارش عملکرد هیات مدیره در این دوره بیان می شود و پس از آن انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار می شود.

نظر شما