شناسهٔ خبر: 23931 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل ایرنا: بومی سازی اولویت نخست دانشکده های خبر است

مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: بومی سازی و ایجاد ساز و کار مناسب برای تحقق این هدف، به عنوان یک اولویت در دستور کار دانشکده خبر و شعب آن در سراسر کشور قرار دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ محمد خدادی روز سه شنبه در نشست مدیران و مسئولان دانشکده خبر با روسای شعب این دانشکده در استانها با بیان این مطلب افزود: تحقق این مهم در دستور کار هیات امنای این دانشکده ها قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دانشکده خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی اضافه کرد: ایرنا از جامعه پنج هزار نفری دانشجویی دانشکده خبر و شعب آن در زمینه تولید عکس و خبر استفاده خواهد کرد.

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، گفت: تحقق این هدف در حوزه تولید خبر، عکس و حتی فعالیت های پژوهشی از یک سو موجب تقویت کمی و کیفی ایرنا خواهد شد و از سوی دیگر فضای مطرح شدن دانشکده خبر را در سطح ملی و بین المللی فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه راه اندازی مدرسه الکترونیک ایرنا در دستور کار قرار دارد، افزود: دانشکده خبر و شعب آن به عنوان یک زیرساخت در این فرایند نقشی محوری ایفا می کنند.

خدادی، ادامه داد: دانشکده خبر و شعب آن فضایی حرفه ای و توام با معنویت را برای تربیت خبرنگاران، عکاسان، کارشناسان روابط عمومی، مترجمی خبر، گویندگان و مجریان فراهم آورده و احترام به ارزش های دینی و اخلاقی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

نشست یک روزه مدیران دانشکده خبر و شعب آن در استان ها به منظور ایجاد وحدت رویه و همسان سازی فعالیت های آموزشی و پژوهشی روز سه شنبه در محل دانشکده خبر برگزار شد.

نظر شما