شناسهٔ خبر: 24025 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسامی 17 خبرگزاری و 27 روزنامه که تا این لحظه در نمایشگاه مطبوعات غرفه گرفته‌اند

در اولین روز انتخاب غرفه در نمایشگاه مطبوعات امسال، 13 خبرگزاری و 27 روزنامه، ثبت نام خود را قطعی و غرفه مورد نظرشان را در مصلی انتخاب کردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، با آغاز ثبت نام قطعی رسانه‌ها برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح دیروز چهارشنبه ۷ آبان، تعداد ۲۵۰ رسانه ثبت نام خود را قطعی و غرفه خود را انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش، تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه، تعداد ۱۳ خبرگزاری به ترتیب زمانیِ ثبت نام قطعی شامل حوزه، سینماپرس، ایمنا، فارس، برنا، دانشجو، اهل بیت (ابنا)، دانشجویان ایران (ایسنا)، شبستان، کار ایران (ایلنا)، پانا، آریا و قدس (قدسنا)، غرفه خود را انتخاب کردند.

همچنین ۲۷ روزنامه شامل گسترش صنعت، اصفهان زیبا، مردمسالاری، کسب و کار، راه مردم، آرمان امروز، رسالت، جوان، اسرار، فرصت امروز، فرهیختگان، اقتصاد پویا، نسل فردا، آسیا، کار و کارگر، آفتاب یزد، ۱۹ دی، شرق، کارون، روزان و جهان صنعت، همشهری، ابتکار-ابتکار جنوب، خراسان، جام جم، کیهان و قدس، ثبت نام و انتخاب غرفه خود را قطعی کردند.

جدول رسانه‌هایی را که از صبح دیروز موفق به ثبت‌نام قطعی و جانمایی غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شده‌اند، می‌توانید اینجا مشاهده نمائید.

نظر شما