شناسهٔ خبر: 24082 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نحوه ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته غیرانتفاعی اعلام شد

زمان و نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته گزینش دوره‌های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی (پذیرش بر اساس سوابق) اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی است منحصرا از طریق سازمان سنجش آموزش کشور از روز شنبه 17 آبان ماه آغاز و در روز چهارشنبه 21 آبان ماه پایان می‌پذیرد.

تمام داوطلبانی که تا 30 بهمن ماه سال 93 موفق به اخذ مدرک کاردانی شوند در صورت تمایل می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که قبل از شروع ثبت‌نام بر روی سایت قرار می‌گیرد و تکمیل مدارک به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه به صورت اینترنتی است داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنما و براساس توضیحات دفترچه با مراجعه به سایت سازمان سنجش در محدوده زمانی اعلام شده ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند.

*ثبت‌نام کاردانی نظام جدید مؤسسات غیرانتفاعی

همچنین ثبت‌نام انتخاب رشته گزینش رشته‌های تحصیلی نظام جدید مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی است از طریق سازمان سنجش از روز دوشنبه 19 آبان آغاز و در روز شنبه 24 آبان پایان می‌پذیرد.

تمام داوطلبانی که تا تاریخ 30 بهمن 93 موفق به اخذ مدرک دیپلم فنی حرفه‌ای یا کاردانش می‌شوند در صورت تمایل و پس از مطالعه دقیق دفترچه می‌توانند برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان می‌توانند در محدوده زمانی اعلام شده نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

نظر شما