شناسهٔ خبر: 24138 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از شنبه

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 برای موسسات آموزش عالی، غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی است از شنبه 17 آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ حسین توکلی تاکید کرد: ثبت نام و انتخاب رشته منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد و تا روز چهارشنبه 21 آبان ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبانی که حداکثر تا پایان بهمن ماه سال 93 موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم (کاردانی) می‌شوند ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما که قبل از ثبت نام روی سایت قرار داده می‌شود و فراهم نمودن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید از 19 آبان‌ماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد دوره‌های کاردانی نظام جدید سال 93 توضیح داد: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی نظام جدید 93 برای موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی است منحصرا از سایت سازمان سنجش صورت گرفته و از روز دوشنبه 19 آبان ماه آغاز شده و تا روز شنبه 24 آبان ماه ادامه دارد.

توکلی ادامه داد: کلیه داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 93 موفق به اخذ مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای یا کار دانش می‌شوند ضرورت دارد پس از مطالعه دفترچه راهنما که قبل از ثبت نام روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی در مورد پرداخت هزینه آزمون‌های مذکور توضیح داد: از آنجایی که پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته هر دو آزمون اینترنتی است،‌داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه و توضیحات مندرج در آن، در محدوده زمانی ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنند.

نظر شما