شناسهٔ خبر: 24216 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نخستین همایش تخصصی مدیریت رسانه برگزار می‌شود

دبیر علمی نخستین همایش تخصصی مدیریت رسانه از برگزاری این همایش در روزهای 18 و 19 آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر محمود اسعدی استاد مدیریت رسانه دانشگاه تهران و دبیر علمی همایش با اشاره به برگزاری نخستین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه گفت: این همایش در موضوعات جامعه‌شناسی رسانه، فرهنگ و رسانه، اقتصاد و رسانه، اخلاق و رسانه، نظارت و رسانه، روانشناسی رسانه، فلسفه رسانه، حقوق و رسانه، تکنولوژی‌های رسانه‌ای، مدیریت رسانه استراتژیک و اصول ومبانی فلسفی رسانه با گرایش«مدیریت رسانه» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر اعطای گواهینامه به شرکت‌کنندگان در این همایش، طبق هماهنگی‌های انجام شده با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) مقرر شد، مقالات پذیرفته شده در این همایش با رتبه پژوهشی ISC منتشر شوند.

دبیر علمی اولین همایش مدیریت رسانه، درخصوص موضوعات مورد بحث دراین همایش افزود: با توجه به اینکه رشته مدیریت رسانه یک دانش چند رشته‌ای است وبه علوم ارتباطات، جامعه‌شناسی، روانشناسی، فلسفه، مدیریت روابط عمومی و دیگرمباحث علوم انسانی مرتبط است شناسایی و تبیین کارکردهای آن پس ازحدود یک دهه از تدریس دانشگاهی آن ضروری است.

وی سخنرانی، میزگرد و تیم‌های کاری (تیم‌ورک) را از بخش‌های مختلف این همایش برشمرد و ابراز امیدواری کرد این همایش مقدمه‌ای بر تشکیل انجمن تخصصی مدیریت رسانه باشد.

دکتر محمود اسعدی تاکید کرد: تحلیل این رشته نوپا در ایران و جهان واصلاح برخی نکات الگوی مناسبی برای دیگر رشته‌های علوم انسانی است که بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه امروز باشد.

​گفتنی است، اولین همایش بین المللی مدیریت رسانه، ۱۸ و ۱۹ آبان در تهران برگزار خواهد شد؛ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به آدرس www.iranelites.com، مراجعه و یا از طریق شماره ۶۱۱۱۷۷۱۶ با پیش‌شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

نظر شما