شناسهٔ خبر: 24219 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مجموعه 20 جلدی «کیمیا» ویژه سبک زندگی اسلامی

اولین جلد از مجموعه 20 جلدی «کیمیا»که حاوی مطالبی کوتاه در حوزه سبک زندگی اسلامی است توسط انتشارات کیسان و در قطع جیبی منتشر شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، مجموعه «کیمیا» که با عنوان «سبک زندگی دینی در جامعه مهدوی در سایه قرآن و عترت(ثقلین)» منتشر شده است، دارای ۳۱۳ نکته قرآنی، حدیثی و اخلاقی است که به همت دکتر امیر حسین زاده و مهندس مژگان معظمی گودرزی گردآوری و توسط انتشارات کیسان در دست علاقمندان قرار گرفته است.

نویسنده در مقدمه این کتاب بر تلاش ۲۰ ساله خود درگردآوری این مجموعه ۲۰ جلدی تأکید کرده و می نویسد: ... با توجه به تأکیدات مقا معظم رهبری بر سبک زندگی دینی و نیاز و عطش جامعه جوان ما برای آشنایی با شیوه زندگی در جامعه مهدوی و شوق و عشق به یاری امام زمان(عج) و شرایط یاری و یاران ایشان، هر جلد این مجموعه به صورت ۳۱۳ نکته ای شکل گرفت به هدف یادآوری این نکته که تربیت یاران امام زمان(عج) تنها با پیاده کردن فرامین قرآن و معصومین(ع) در زندگی میسر است.

وی در پایان مقدمه از خوانندگان تقاضا کرده است که پیشنهادت خود را به نشانی اینترنتی www.kimia۰۳۱۳@gmail.com ارسال کنند.

این مجموعه ۲۰ جلدی«کیمیا» با عنوان «سبک زندگی دینی در جامعه مهدوی در سایه قرآن و عترت(ثقلین)» در  قطع جیبی و توسط انتشارات کیسان منتشر شده است.

نظر شما