شناسهٔ خبر: 24293 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معرفی نمایشگاه کتاب تهران در نخستین نمایشگاه آموزش عالی کشورهای اسلامی

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نخستین نمایشگاه آموزش عالی کشورهای اسلامی معرفی می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ پنجمین نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام از 19تا 23 آبان‌ماه در مرکز تجارت جهانی «پوترا» شهر کوالالامپور با حضور نخست‌وزیر و وزرای مربوطه کشور مالزی توسط مرکز تجارت بین‌الملل سازمان همکاری‌های اسلامی (OIC-IBC) و با مشارکت مرکز اسلامی توسعه تجارت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی(ICDT) برگزار می‌شود. 
این نمایشگاه همزمان با سومین اکسپوی گردشگری اسلامی و نخستین نمایشگاه آموزش عالی کشورهای اسلامی برگزار می‌شود و فعالان فرهنگی کشورهای مختلف در آن حضور خواهند داشت. 

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با هدف معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دعوت از فعالان علمی و فرهنگی دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این رویداد، حضور خواهد یافت؛ معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ با ارائه آمار و اطلاعات نمایشگاه و نشر جمهوری اسلامی ایران از جمله فعالیت‌های حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این نمایشگاه است. 

پنجمین نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام همزمان با سومین اکسپوی گردشگری اسلامی و نخستین نمایشگاه آموزش عالی کشورهای اسلامی از 19تا 23 آبان‌ماه با حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

نظر شما