شناسهٔ خبر: 24312 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علی جنتی: «عصبانی نیستم» چهارشنبه اکران نمی‌شود

علی جنتی اعلام کرد که فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» در روز چهارشنبه اکران نخواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی سیاست‌های وزارتخانه درباره فیلم‌های مختلف و همچنین وضعیت اکران فیلم «عصبانی نیستم» که قرار است روز چهارشنبه اکران شود، گفت: آقای دکتر ایوبی خودشان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت‌و‌گو کرده‌اند، همه موارد را توضیح دادند و عموما نمایندگان مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس مجموعا اشکالی در این فیلم‌ها نمی‌بینند. فقط آقایان درباره فیلم «عصبانی نیستم» انتقاداتی دارند و اشکالاتی را به آن مطرح کردند و به آنها گفته شد ما اصلاحات لازم را اعمال خواهیم داد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این فیلم روز چهارشنبه اکران خواهد شد، گفت: نه من نشنیده‌ام که چهارشنبه اکران شود قرار شده است آخرین اصلاحاتی که لازم است اعمال شود و بعد من فیلم را ببینم که آیا این اصلاحات کافی است یا نه و اشکالات مورد نظر آقایان در آن حل شده است یا خیر. اگر فیلم با اصلاحات لازم آماده شود اکران خواهد شد.115-18.JPG

جنتی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا که آیا خودش شخصا این فیلم را خواهد دید؟ اظهار کرد: بله،‌ به دلیل حساسیت این فیلم و نظرات نمایندگان مجلس خودم این فیلم را خواهم دید.

نظر شما