شناسهٔ خبر: 24325 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان بزرگ انتخاب بازیگر سریال «شهید چمران»

به زودی یکی از بزرگ ترین فراخوان های انتخاب بازیگر برای حضور در سریال تلویزیونی شهید چمران اعلام می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ مسعود ردایی تهیه کننده «شهید چمران» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: این پروژه‌ عظیم که از تولیدات الف ویژه مرکز سیما فیلم محسوب می‌شود مرحله انتخاب بازیگر خود را به زودی آغاز می‌کند.

وی درباره نحوه اعلام این فراخوان افزود: با توجه به اهمیت بسیار بالای این پروژه تصمیم گرفتیم در مرحله انتخاب بازیگران به طور هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کنیم. برهمین اساس و با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی فراخوان انتخاب بازیگر از طریق رسانه‌های گروهی و سایت رسمی سریال به اطلاع علاقمندان می‌رسد.

به گفته ردایی بیش از 120 بازیگر در سریال «شهید چمران» حضور خواهند داشت که از بین کسانی خواهند بود که  بعد از ثبت نام و موفقیت در تست، انتخاب خواهند شد.

تهیه کننده این سریال درباره انتخاب بازیگران افزود: در پروژه «شهید چمران» سعی داریم تا از بازیگران حرفه ای تلویزیون و سینما در کنار بازیگران جدید بهره ببریم.

«شهید چمران» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی مسعود ردایی تصویرگر زندگی شهید چمران از دوران کودکی تا شهادت این بزرگمرد جامعه ایرانی است که قرار است تا تولید آن از سال آینده آغاز شود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۴ ۱۵:۰۲حمیدرضاسنگیان 0 0

    سلام من حمیدرضاسنگیان بازیگر 17 ساله تاتر و سینما هستم بازیگری هستم که در کنار استعداد وتوانایی هایم درهنر بازیگری  سوادوعلم کارم برایم بسیار مهم هست .وخواهشمندم از بازیگر های باسواد وبااستعداد بیشتر استفاده کنید ممنون
                                

نظر شما