شناسهٔ خبر: 24364 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نفس گرم» از باورهای افراد سخن می‌گوید

محمدمهدی عسگرپور از نگارش سریال «نفس گرم» خبر داد و بیان کرد که مضمون این سریال با باورهای افراد سر و کار دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدمهدی عسگرپور گفت: در حال نگارش یک سریال با عنوان «نفس گرم» هستم که محمود رضوی تهیه‌کننده آن است و امور تولید را پیگیری می کند و امیدوارم بتواند شبکه مناسبی را هم برای پخش این اثر پیدا کند.

وی درباره حضور خود در تلویزیون و ساخت سریال بیان کرد: من به صورت عادی در این سال‌ها سریال ساخته‌ ام و غیر از آثاری که در سال‌های دوره ساخته و پخش شد و ممکن است خیلی در خاطر کسی باقی نمانده باشد، کارهای دیگری همچون «گل های گرمسیری»، «جراحت» و «شیدایی» را داشته ام.

عسگرپور درباره مضمون «نفس گرم» توضیح داد: این یک قصه اجتماعی روز است که بیشتر حال و هوای افراد در آن اهمیت دارد که چگونه ممکن است با پدیده ای مواجه شوند که آن پدیده بتواند بخشی از باورهایشان را دچار دگرگونی سازد؛ باورهایی که کمتر معرفتی هستند و بیشتر از جنبه ای شعاری برخوردارند.

کارگردان فیلم سینمایی «میهمان داریم» که به زودی اکران آن آغاز می شود، اضافه کرد: این اتفاقات می تواند شخص را دچار تلاطم روحی کند به گونه ای که فرد در برابر بخشی از باورهای خود علامت سوال بگذارد و مجبور شود مسیری را طی کند تا به باورهای قبلی برسد اما این بار با شناختی جدیدتر؛ و در این میان شخصیت فرد ورز پیدا می کند.

این کارگردان در پایان با بیان اینکه نمی توان قصه فیلمنامه را در حال حاضر به شکلی جزیی توضیح داد، بیان کرد: بخش قابل توجهی از کار به شکل خلاصه فیلمنامه نوشته شده است و به محض اینکه وضعیت تولید مشخص شود باید نگارش فیلمنامه را با سرعت بیشتری بنویسم.

نظر شما