شناسهٔ خبر: 24556 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقاشی‌هایی روی «دیوار مشترک»

یک نمایشگاه گروهی نقاشی با نمایش آثار فیگوراتیو و آبستره از چند هنرمند جوان در گالری «احسان» گشایش می‌یابد.

1415693725961_untitled.JPGبه گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ پژمان نوروزی - مسؤول برگزاری نمایشگاه «دیوار مشترک» -  اظهار کرد: آثار 15 هنرمند جوان نقاش در نمایشگاه «دیوار مشترک» به‌نمایش درمی‌آید. هر هنرمند یک اثر را برای نمایشگاه ارائه داده است. بیشتر کارها فیگوراتیو هستند و چند تابلوی آبستره هم روی دیوار می‌رود.

او ادامه داد: این نقاشی‌ها در ابعاد مختلف و بیشترشان با تکنیک اکریلیک روی بوم هستند. هدف‌مان این بود که برای هماهنگ شدن نمایشگاه، هنرمندانی انتخاب شوند که سبک کاری آن‌ها و توجه‌شان به فیگوراتیو نزدیک به هم باشد. بنابراین با این‌که موضوع و سوژه‌ی کارها آزاد است، اما نمایشگاه یک‌دست است.

این هنرمند درباره‌ی هدف از برپایی این نمایشگاه گروهی نیز گفت: هدف ما گردآوری هنرمندان جوان از سراسر کشور و نمایش آثار آن‌هاست، ولی به‌دلیل کمبود فضا فقط توانستیم هنرمندانی از تهران، البرز و گیلان را برای حضور در نمایشگاه دعوت کنیم.

لیلا معظمی، نرگس سلیمان‌زاده، شهره بیاتی‌پور، نگین ناصرانی، حامد قلی‌زاده، سروناز امتیازی، رضا رفیعی‌راد، نرجس بنان، فاطمه عاشوری، رفیعه هزاره، نیوشا تاج‌بخش، منا قیمی، مریم یارمحمد، شقایق ماندگار و پژمان نوروزی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه «دیوار مشترک» از 23 تا 28 آبان‌ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری احسان به نشانی خیابان اقدسیه، بلوار آجودانیه (شهید سیاری)، خیابان 14 شرقی، شماره 22، میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

نظر شما