شناسهٔ خبر: 24569 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کاهانی این روزها در فرانسه چه می‌کند؟

عبدالرضا کاهانی در آستانه‌ی اکران فیلم «وقت دارم حالا» در فرانسه، با حضور در مدارس هنری این کشور کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند.

1415951003176_1.jpgبه گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ اکران «وقت داریم حالا» از پنج‌شنبه‌ی آینده (20 نوامبر) آغاز می‌شود و به بهانه‌ی نمایش آن، کارگاه‌های آموزشی در مدارس هنری شهرهای مختلف فرانسه با حضور کاهانی برگزار می‌شود.

در این جلسات پرسش و پاسخ که تا کنون دو جلسه از آن برگزار شده است، هنرجویان پرسش‌های خود را مطرح می‌کنند.

«وقت داریم حالا» که چندی پیش در جشنواره‌ی فیلم کارلووی‌واری حضور داشت به زبان فرانسوی ساخته شده و بازیگران آن یک دختر و پسر 17 ساله و 20 ساله هستند که طی یک روند تست‌گیری انتخاب شده‌اند.

این فیلم درباره‌ی یک ایرانی به نام «عماد» است که پس از چند سال تحصیل در شهر کوچک «بزانسون» قصد دارد خود را به یک آژانس مانکن در «پاریس» معرفی کند، در حالی که به دوست خود که دختری فرانسوی به نام «کارولین» است، گفته می‌خواهد به ایران برگردد. در آستانه‌ی سفر و جدایی همیشگی، کارولین که - زیر سن قانونی است - او را مطلع می‌کند از سوی عماد باردار است.

«وقت داریم حالا» قرار است به‌زودی در بخش مسابقه‌ی جشنواره‌ی فیلم دهلی حضور داشته باشد. کاهانی بعد از این فیلم، «استراحت مطلق» را در ایران مقابل دوربین برده و اواسط آذرماه برای پیگیری کارهای اکران آن به ایران خواهد آمد.

سعید خانی، مجری طرح فیلم «استراحت مطلق» اوایل آبان‌ماه از ارائه‌ی این فیلم برای دریافت پروانه نمایش خبر داده بود.

 

 

 

 

نظر شما