شناسهٔ خبر: 24741 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مهمان داریم» ادای دین سینمای ایران به شهداست

رئیس حوزه هنری در مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «مهمان داریم» گفت: این فیلم سینمایی بخشی از دین سینمای ما به شهدا و خانواده شهدا است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ یکشنبه ۲۷ آبان ماه مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در سینما استقلال برگزار شد.

محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در این مراسم گفت: امیدوارم لطف و دعای خانواده شهدا باعث دیده شدن این فیلم شود.

«مهمان داریم» بخشی از دین سینمای ما به شهدا و خانواده شهدا است امیدوارم این فیلم را بپذیرند و آن را بپسندند.

وی ادامه داد: «مهمان داریم» باعث می شود تا مردم و مسئولان نگاه واقعی تری به خانواده شهدا داشته باشند. قشری که به دلیل نجابتی که دارند کمتر دیده شده اند و ما از آنها غافل بودیم.

این روزها جانبازان عزیزما در آسایشگاهها زجر می کشند و خانواده شهدا و خانواده جانبازان در این شرایط تنها هستند. «مهمان داریم» یک فیلم واقع بین و رئال است. «مهمان داریم»  را نمی توان یک رئالیسم تخیلی دانست و بی شک در ادبیات هنر ما بعد از این بیشتر به چنین سینمایی توجه می شود.

مومنی شریف در پایان گفت: موضوع «مهمان داریم» به واقع دغدغه عوامل این فیلم بود. این فیلم سفارشی نیست و کاملا از اعتقاد عوامل فیلم آمده است هر چند این دوستان کمتر در رسانه ها صحبت می کنند اما از نزدیک با مسائل خانواده شهدا و خانواده جانبازان روبرو هستند و از وضع جانبازان آگاهی کامل دارند.

نظر شما