شناسهٔ خبر: 24742 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«احمق و احمق‌تر» در بدو ورود پرفروش‌ترين شدند

قسمت دوم فيلم «احمق و احمق تر» كه ادامه‌ای بر قسمت اول آن است، در اولين آخرهفته اكرانش در آمريكا پرفروش‌ترين فيلم هفته شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ هري و فلويد دو چهره مشهور فيلم «احمق و احمق‌تر» اين آخر هفته بار ديگر و پس از بيست سال موفقيت خود را نشان دادند.

اين دو شخصيت كه به چهره‌هاي مشهور فرهنگ مردم بدل شده اند، با فروش 38 ميليون دلار در اولين روز اكرانشان، در رديف اول پرفروش‌ها ايستادند. اين مبلغ بسيار بيشتر از رقم 16 ميليون دلاري است كه در سال 1994 و در اولين اكران اين فيلم حاصل شده بود.

احمق و احمق تر 2

جیم کری و جف دانیلز دو بازيگر محبوب فیلم «احمق و احمق‌تر 2» بیست سال پس از اینکه این زوج با حس شوخ طبعی احمقانه خودشان طرفدارانشان را سرگرم کردند، وارد سینماها ‌شده‌اند. داستان این فیلم درباره جستجو برای يافتن دختر یکی از این دو شخصیت است تا بتواند کلیه‌اش را به پدرش اهدا کند.

پیتر و بابی فارلی کارگردانان و نویسندگان این فیلم هستند و با همراهی رد گرانیت پیکچرز مسئولیت تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارند.

در حالي كه فروش كلي فيلم اول معادل 127 ميليون دلار بود، به نظر مي‌رسد فيلم دوم به راحتي بتواند از آن مبلغ عبور كند. با اين حال قسمت اول اين كمدي در سايت «روتن تومتوز» با 65 درصد بازخورد مثبت روبه رو شده بود در حالي كه قسمت دوم تاكنون تنها 27 درصد امتياز را از نظر خنده دار بودن كسب كرده است.

«احمق و احمق تر» در 3154 سالن سينما به نمايش درآمده است.

فيلم دوم هفته «قهرمان 6 بزرگ» بود كه با فروش 36 ميليون دلار در مكان دوم ايستاد. اين فيلم كه دو هفته است اكران شده در مجموع 111 ميليون دلار فروخته و در 3773 سالن در حال اكران است.

احمق و احمق تر 2

«بين ستاره اي» ساخته جديد كريستوف نولان نيز فيلم سوم هفته شد. اين فيلم با فروش 29 ميليون دلار در هفته سوم در مجموع اندكي بيش از 97 ميليون دلار را در 3561 سالن سينما ثبت كرده است.

«دختر گمشده» نيز با فروش 4.6 ميليون دلار در مجموع به رقم 152 ميليون دلار دست يافته و فيلم پنجم فهرست است.

در همين حال با اكران فيلم «گلاب» ساخته جان استوارت در 370 سالن سينما اين فيلم فروشي 1.2 ميليون دلاري را ثبت كرد.

 

نظر شما