شناسهٔ خبر: 24756 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست تخصصی «اسناد و آینده پیش رو»

مدیر مراکز فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از برگزاری نشست تخصصی اسناد و آینده پیش رو، باحضور مسئولان کشوری در آستان مقدس خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از روابط عمومی کتابخانه و مرکز اسناد مجلس؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اعلام این خبر گفت: آستان مقدس یکی از غنی ترین منابع اسنادی کشور را در اختیار دارد. اسنادی که برخی از  آنها مربوط به یک قرن گذشته است و برای روشن شدن پاره ای از وقایع دوران معاصر و نگارش تاریخ آستان مقدس اهمیت دارد.

وی با اشاره به تشکیل مرکز اسناد آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در چند سال اخیر افزود: اسناد تاریخی موجود در آستان، تا کنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است؛ ازاین رو مرکز اسناد آستان مقدس از چندی پیش کار خود را آغاز کرده است.

مدیر مراکز فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که با برگزاری این نشست تخصصی، مدیران آستان با استنادی که در اختیار داریم، آشنا می شوند، تصریح کرد: برای شکوفایی و معرفی این اسناد در جامعه، نیازمند همکاری و همدلی همگانی تمامی بخش ها و مدیریت های آستان است.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم که در روز سه شنبه، 27 آبان ماه جاری در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار می شود، غلامرضا عزیزی، رئیس سازمان اسناد ملی ایران، دکتر علی ططری، رئیس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه الزهرا و محسن روستایی، استاد دانشگاه تهران و کارشناس عالی اسناد به ایراد سخن می پردازند.

نظر شما