شناسهٔ خبر: 24822 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهنوش بختیاری برای اولین بار نقش جدی بازی می‌کند

فیلم تلویزیونی «من مادرم» به نویسندگی و کارگردانی پژمان چشمی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی 10 آذرماه در اکباتان تهران کلید می‌خورد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  فیلمنامه این تله فیلم که به قلم پژمان چشمی نگاشته شده، مضمونی اجتماعی دارد و داستان زنی را روایت می‌کند که پس از هفت سال باردار می‌شود. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه خبری تمام رویاهای او را خراب می‌کند.

بهنوش بختیاری که تا به حال با حضور در نقش‌های کمدی در میان مخاطبان تلویزونی و سینما شناخته شده است برای اولین بار در فیلم «من مادرم» نقشی جدی را تجربه می‌کند و تصویربرداری این فیلم هم به طور کامل در تهران و در لوکیشن‌هایی چون خیابان‌های دولت، دروس، اکباتان، دربند و دروس انجام می‌شود.

چشمی پیش از این در کارنامه خود نویسندگی تله فیلم «پاپوش» منوچهر هادی و کارگردانی و نویسندگی فیلم های تلویزیونی «عمومی نیست»، «رزومه»، «جلوی چشم» و... را برعهده داشته که از این بین «جلوی چشم» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان و رشد بزودی به نمایش درخواهد آمد.

عباس رافعی تهیه کننده هم در خصوص موضوعی این فیلم معتقد است که «من مادرم» فیلمی درباره ارزش‌ها و قداست مادر هست و بهنوش بختیاری، مریم خدارحمی، میر طاهر مظلومی و نگین معتضدی بازیگران آن هستند.

«من مادرم» فیلمی که به مسائل و مشکلات بیماران خاص می‌پردازد، قرار است از شبکه اول سیما روی آنتن رود و تاکنون حضور عواملی که در آن قطعی شده اند عبارتند از مدیر تولید : داوود ماسوله ، .صدابردار: محمد بیگی، طراح گریم: مهرداد قلی پور، مدیر تصویربرداری: هوشنگ بنایی، مجری طرح: فیلمنگاران، و طراح صحنه و لباس : مهرداد احمدی هستند و فیلم قرار است از هفته دوم آذر ماه در لوکیشن هایی در اکباتان و دربند و دروس فیلم برداری خود را آغاز کند.

نظر شما