شناسهٔ خبر: 25217 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هر ذهنی یه دودکش داره!

هفت هنرمند زن آثار تصویرسازی خود را در یک نمایشگاه گروهی در گالری «ایده پارسی» به‌نمایش می‌گذارند.

1416987015212_Untitled.jpgبه گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ عارفه یونسی، از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، درباره‌ی نمایشگاه «هر ذهنی یه دودکش داره» اظهار کرد: 35 تابلوی تصویرسازی از هفت هنرمند زن (هر هنرمند پنج تابلو) در این نمایشگاه روی دیوار می‌رود. این آثار با تکنیک‌های مختلفی مانند میکس‌مدیا و کلاژ خلق شده‌اند و ابعادی در اندازه کاغذ A3 و A4 دارند.

او ادامه داد: موضوع اصلی نمایشگاه، دغدغه‌های ذهنی است و از هر هنرمند خواسته شده براساس این موضوع، کارهایی را برای نمایشگاه آماده کند. در واقع فضا را برای هنرمند باز گذاشتیم تا بتواند راحت‌تر با این سوژه کار کند.

این هنرمند همچنین گفت: متین حقیقت‌خواه، زیبا پاکزاد، الهه زاهدی، سحر سبحانی، گلی صفری، مهشاد مهر و عارفه یونسی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

در متن معرفی این نمایشگاه آمده است: «هر روز زندگی ما به قصه‌ای می‌گذرد. آدم‌ها در رفت‌وآمدند و قصه‌های خود را به دوش می‌کشند. گذر بی‌امان روزها گاه فرصت ثبت را می‌گیرد. در این بین هستند کسانی که در دل لحظه‌ها، رویاهای خود را می‌کارند تا فاصله‌ی میان فراز و نشیب‌ها پر شود. زنان قصه‌گویان روزهای تاریک و روشن‌اند .

 

نمایشگاه تصویرسازی

 

دهان باز می‌کنند تا قصه‌ها و رویاها در جهان اطراف‌شان به جریان افتد. رویاهای کالی که شاخ و برگ می‌گیرند، رشد می‌کنند و بارور می‌شوند.

دغدغه‌های هر روزه‌ی دنیای پرهیاهو، بهانه‌ای می‌شود برای به تصویر در آوردن هر آنچه که بوده و هر آنچه که می‌خواهد باشد. نقش‌ها دلیل حضورند و میل به ادامه مسیر دارند، زندگی در جریان است و این روایت بی‌پایان.»

نمایشگاه «هر ذهنی یه دودکش داره» از هفتم تا 12 آذرماه از ساعت 17 تا 20 در گالری «ایده پارسی» به نشانی خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه الله‌وردی آذر، شماره 28 میزبان علاقه‌مندان به هنر تصویرسازی خواهد بود.

 

نظر شما