شناسهٔ خبر: 25301 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نامزد اسکار در مسکو از رینگ بوکس موفق بیرون آمد

میکی رورک بازیگر فیلم‌های ورزشی، در مسکو به رینگ بوکس رفت و از آن برنده بیرون آمد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ میکی رورک نامزد اسکار برای بازی در فیلم «کشتی گیر» موفق شد با بازی در برابر الیوت سیمور کشتی گیر و 20 سال پس از این که دستکش‌هایش را آویخته بود، از رینگ موفق بیرون بیاید.

او دیشب (جمعه) بار دیگر توانایی‌اش در بوکس بازی را امتحان کرد و با مردی بازی کرد که نصف سن او را داشت.

میکی رورک

 

رورک 62 ساله که در سال 2009 برای بازی در فیلم «کشتی گیر» در نقش بازگشت یک مرد ورزشکار به رینگ، نامزد دریافت اسکار شده بود، در این نبرد در برابر الیوت سیمور به میدان رفت که 33 سال از او جوان تر و قهرمان پیشین دستکش طلایی کالیفرنیا بود.

این بازی در کنسرت هال مسکو ترتیب داده شده بود و مایک روچ مربی پیشین مایک تایسون از رورک برای بازی در این مسابقه دعوت کرده بود.

رورک پیش از این که جذب دنیای سینما شود، یک بوکسور آماتور بود. او در سال 1986 با بازی در فیلمی به کارگردانی آدرین لین وارد دنیای سینما شد. او توضیح نداد که چرا دوباره به رینگ بازگشت.

به گفته تلویزیون روسیه، رورک گفته است که با بوکس بازی به نوعی از خودش خلاص می شود. او برای بازی در این رقابت بیش از 33 پوند وزن کم کرد تا بتواند در وزن 179 پوند در برابر سیمور حاضر شود.

او در آغاز همین ماه با پوشیدن تی شرتی با تصویر پوتین رییس جمهوری روسیه و تعریف از او به عنوان «مردی خوب» خبرساز شده بود.

نظر شما