شناسهٔ خبر: 25330 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین نشست خبری وزیر ارشاد برگزار شد

اولین نشست خبری علی جنتی به عنوان وزیر ارشاد، فردا و البته تنها با حضور رسانه‌های تصویری برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اینکه یکی از پرمصاحبه‌ترین وزرای کابینه یازدهم است و بارها در نشست خبری سخنگوی دولت نیز حضور یافته و در رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری هم به پرسش‌های خبرنگاران پیرامون موضوعات مختلف پاسخ داده است با این حال وی از زمان تصدی وزارت تاکنون، حتی یک نشست خبری هم برگزار نکرده است.

وزیر ارشاد ساعت ۱۱ فردا یکشنبه ۹ آذر کنفرانس مطبوعاتی خواهد داشت اما برای این اولین نشست خبری وزیر ارشاد از رسانه‌های مکتوب آنلاین دعوتی به عمل نیامده و تنها رسانه‌های تصویری به دفتر وی دعوت شده‌اند.

موضوع این نشست خبری، اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی است که قرار است از ۱۰ تا ۱۳ آذر در تهران برگزار شود اما علت دعوت نشدن رسانه‌های مکتوب برای کنفرانس مطبوعاتیِ اجلاسی در این حد از اهمیت و عدم استفاده مسئولان وزارت ارشاد از توان آنها برای پوشش آن، هنوز مشخص نیست.

قطعاً استفاده از ظرفیت تمامی رسانه‌ها برای پوشش دهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی به سود بخش اطلاع‌رسانی دولت نیز خواهد بود اما متاسفانه همین فرصت هم از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات برای طرح پرسش‌هایشان از وزیر ارشاد در نشست خبری فردا، دریغ شده است.

نظر شما