شناسهٔ خبر: 25386 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایجاد صندوق حمایت از دانشجویان مستعد و بی‌بضاعت در دانشگاه علامه

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از اصلاح اساسنامه صندوق حمایت از دانشجویان مستعد و بی بضاعت و ایجاد این صندوق خبرداد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ عبداله نژد ساعی، رییس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علامه تصریح کرد: اساسنامه صندوق حمایت از دانشجویان مستعد و بی‌بضاعت در آینده‌ای نزدیک از سوی هیات‌رئیسه اصلاح شده و ابلاغ خواهد شد.

 

نژد ساعی درخصوص وام کارکنان و اعضای هیات علمی اظهار کرد: کارکنان دانشگاه علامه می‌توانند با عضویت در شرکت تعاونی اعتبارات اداری، سه برابرمیزان موجودی خود و تا سقف 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. این درحالیست که هم‌اکنون این شرکت 832 عضو دارد.

 

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص بیمه حوادث دانشجویی گفت: بیمه حوادث دانشجویان از اولین سال شروع به کار دانشگاه وجود داشته و تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل به صورت رایگان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

 

نژد ساعی در پایان خاطرنشان کرد: با اعتبار این بیمه هر حادثه‌ای که در هر زمان و مکانی حتی در خارج از کشور برای دانشجویان این دانشگاه رخ دهد، هزینه پزشکی ناشی از درمان از سوی سازمان بیمه‌گر پرداخت می‌شود.

نظر شما