شناسهٔ خبر: 25387 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

درخواست دبیرکل جمعیت هلال احمر از دکتر فرهادی

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که هلا‌ل احمر سازمان اجرایی معمولی نیست، تاکید کرد: باید امیدواری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و با برنامه‌تر از دیروز در ساختن هلال‌احمری مقتدر، آماده، پاسخگو و یکپارچه همت گماریم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا، دکتر سید احمد موسوی امروز در جلسه شورای معاونان و مدیران این جمعیت با تبریک انتخاب دکتر فرهادی به عنوان وزیر علوم، افزود: همه هلال‌احمری‌ها منسجم و متفق، تلاش و کمک خواهند کرد تا دکتر فرهادی به عنوان رئیس این جمعیت همچنان پابرجا بماند.

وی با اشاره به این که همه جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در دنیا دارای دو شبکه ریاستی و اجرایی هستند، افزود: مسئولیت شبکه اجرایی در جمعیت‌ها برعهده دبیران کل جمعیت‌ها است و لذا ما، کارکنان و مدیران جمعبت از دکتر فرهادی درخواست می‌کنیم تا همانند سابق به عنوان داوطلب، ریاست جمعیت را بر عهده داشته باشند.

 

با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، مصمم‌تر از همیشه به ماموریت‌های خود عمل می‌کنیم

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: در این زمینه باید کارمندان و مدیران هلال‌احمر بیش از پیش در انجام ماموریت‌های خود مصمم بوده و سختکوشی را پیشه خود کنند تا خلائی در این زمینه احساس نشود؛ چراکه به فرموده مقام معظم رهبری کار در جمعیت هلال‌احمر به فوریت‌ها است و ما نیز نباید جمعیت را در التهاب تغییرات قرار دهیم.

وی تاکید کرد: باید جمعیت هلال‌احمر را سرحال‌تر، پاسخگوتر، منسجم‌تر و بابرنامه تر از گذشته اداره کنیم.

دکتر موسوی با اشاره به این که حضور دکتر فرهادی در جمعیت هلال‌احمر منشاء اثرات خیر بسیاری بوده است، عنوان کرد: در این مدت اقدامات تاثیرگذار بسیاری انجام شده که از جمله آنها می‌توان به اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی مجلس در بودجه امداد هوایی، توسعه مراکز درمانی داخل و خارج از کشور،توسعه و بهبود شبکه امداد و نجات، توسعه آموزش، داوطلبان و جوانان و اقدامات بسیار مثبت در بخش‌های اقتصادی جمعیت، روابط‌عمومی، بین‌الملل و … اشاره کرد.

وی با بیان این که دکتر فرهادی فضایی را در جمعیت هلال‌احمر به وجود آورد تا همه در کنار هم جمع شوند، اظهار کرد: با حضور وی فضای سازمانی جمعیت هلال‌احمر آرام‌تر به حیات خود ادامه داد و این نهاد به آرام‌ترین دستگاه خدمتگزار در کشور تبدیل شد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: دکتر فرهادی با احساس ضرورت‌های داخلی و جلوگیری از تنش‌های زائد بیرونی، دغدغه‌ای که سالها در جمعیت وجود داشت و آن رسیدن به خودباوری بود را در جمعیت نهادینه کرد و حال جمعیت می‌تواند به خود ببالد که مدیرانی تربیت کند که در سطوح عالی مدیریت بحران کشور بدرخشند.

نظر شما