شناسهٔ خبر: 25457 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ساخت «رویای مارسل» متوقف شد

ساخت فیلم سینمایی «رویای مارسل» به کارگردانی مسعود اطیابی فعلا متوقف شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که ساخت فیلم سینمایی «رویای مارسل» به کارگردانی مسعود اطیابی به تعویق افتاده است، گفت: با توجه به اینکه «رویای مارسل» را نمی‌توانیم به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسانیم، تصمیم گرفتیم عجله ای در ساخت این فیلم سینمایی نداشته باشیم. در واقع کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای رساندن یک فیلم به جشنواره در ساخت آن عجله می کنند، اما با توجه به اینکه اگر هم کارهای خود را با سرعت انجام دهیم باز هم به جشنواره نمی رسیم، تصمیم گرفتیم تا ساخت این فیلم را به تعویق اندازیم.

وی ادامه داد: البته مسعود اطیابی هم این روزها درگیر ساخت یک فیلم جدید است و نمی تواند در یک زمان 2 فیلم را کارگردانی کند.

پروین‌حسینی در پایان تاکید کرد: نمی‌توانم بگویم چه زمانی این فیلم را جلوی دوربین می بریم و یا اصلا چه زمانی شرایط برای ساخت این فیلم فراهم می شود اما آنچه که مشخص است در حال حاضر ساخت «رویای مارسل» متوقف شده است.

پیش‌تولید «رویای مارسل» اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و عوامل پشت دوربین پروژه نیز انتخاب شد. با توجه به اینکه داستان این فیلم در برزیل اتفاق می افتد اکثر بازیگران این فیلم برزیلی هستند و تنها 2 بازیگر مرد و یک بازیگر زن در این فیلم ایرانی هستند.

از جمله بازیگرانی که حضور آن در «رویای مارسال» قطعی شده است می توان به رضا عطاران اشاره کرد.

نظر شما