شناسهٔ خبر: 25754 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داستان اولین ملاقات اوباما با همسرش فیلم سینمایی می‌شود

فیلم سینمایی «ساوث‌ساید با تو» بر اساس داستان اولین ملاقات رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و همسرش، بزودی وارد مرحله تولید می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فیلمی بر اساس اولین ملاقات باراک اوباما و میشل اوباما ساخته می‌شود. این فیلم «ساوث‌ساید با تو» (Southside With You) نام دارد.

در فیلم «ساوث‌ساید با تو» قرار است تیکا سامپتر نقش میشل اوباما را بازی کند، اما هنوز بازیگری برای ایفای نقش باراک اوباما پیدا نشده است. تیکا سامپتر (با نام اصلی اوفمیا ل. سامپتر ) متولد 1980 در محله کویینز نیویورک است. او از سال 2006 با سریال «نظم و قانون» وارد حرفه بازیگری شده و تاکنون در فیلم‌های سینمایی مانند «سالت»، «شماره‌ات چند است؟»، «مثل یک مرد فکر کن» و «کریسمس مادئای تایلر پری» بازی کرده است.

«سوث‌ساید با تو» در سال 1989 می‌گذرد، زمانی که باراک اوباما دانشجوی سال اول رشته حقوق بود و در سفری در حوالی شیکاگو با میشل رابینسن آشنا شد. باراک اوباما و میشل رابینسن در سال 1992 ازدواج کردند و اکنون دو دختر دارند. اوباما در یک مصاحبه در جریان کمپین انتخاباتی دور دوم ریاست‌جمهوری‌اش در سال 2012 ماجرای این برخورد را به‌تفصیل شرح داده و گفته است که آنها به تماشای انستیتو هنر شیکاگو و گردشی در شهر رفته‌اند و فیلم «کار را درست انجام بده» اسپایک لی را تماشا کرده‌اند.

ریچارد تانه، بازیگر و نویسنده 39 ساله اهل نیوجرسی که این فیلم‌نامه را نوشته، فیلم «ساوث‌ساید با تو»  را به‌عنوان اولین تجربه کارگردانی خود می‌سازد. این فیلم قرار است در ماه ژوئیه (تیر) آینده در شیکاگو فیلم‌برداری شود.

نظر شما